Paieška

Statistika

Turinio peržiūrėjimai : 240722
PDF Spausdinti Email

Vasaros poilsio stovykloje „Drugelis"

Prasidėjus atostogoms, Šiluvos gimnazijos 1-5 klasių mokiniams organizavome dieninę stovyklą Drugelis". Stovyklos veiklą vykdėme  taip, kad vaikai susipažintų ne tik  su Šiluvos apylinkių, bet ir su Raseinių bei kaimyninių rajonų, Kelmės, Jurbarko rajonų kultūrinėmis- istorinėmis - gamtinėmis vertybėmis.

Pirmą dieną lyg  maži drugeliai  skrajojome po Šiluvos apylinkes, knygnešių, partizanų keliais, Šilais. Aplankėme knygnešio, drožėjo, Kazimiero Raseno namą, kur  draudimo metais buvo slepiama įvairi lietuviška spauda. Lankėme stogastulpį, kuriame  įamžintas  generolo  Jono Žemaičio - Vytauto atminimas. Aiškinome vaikams, kuo šio garbaus žmogaus vardas siejamas su Šiluvos kraštu.

Dubysos regioniniame parke žygiavome pažintiniu taku, susipažinome su augalų įvairove, turiningai poilsiavome. Užkopę ant Padubysio piliakalnio, grožėjomis Dubysos kalvų nepakartojamu grožiu. Dėmesį atkreipėme į voratinkliu aptrauktas  ievas. Gerbiamas šio parko vadovas Vygantas Kilčauskas  paaiškino, kad tai ievinės kandys, nurodė jų vystymosi eigą. Keliavome toliau. Aplankėme  Maslausiškių vandens malūną. Šio objekto prižiūrėtoja supažindino, kaip vyko malimo darbai.

Tytuvėnų apylinkėse, Užpelkių botaniniame zoologiniame draustinyje  „atradome" Akmenų rūžą, prapletėme vaizduotę ir žinias apie nepakartojamų akmenų atsiradimą.

Aplankėme miestelį prie Nemuno-Veliuoną, jos kultūrinius - istorinius objektus: Švč. Mergelės Marijos Ėmimo į dangų bažnyčią , kunigaikščio Vytauto paminklą, Veliuonos piliakalnius, kunigaikščio Gedimino kapą.

Stovyklos metu didelę pažintinę vertę turėjo edukaciniai užsiėmimai: „Pažinkime gamtą" Tytuvėnų regioninio parko direkcijoje, „Indėnų buitis ir žaidimai" Kelmės krašto muziejuje, „Pilies lobio paieška" Panemunės pilyje.

Gėrėjomės 20 stovyklautojų nuoširdžiu bendravimu, dėkingumu dirbusioms mokytojoms: Džiuljetai Lanzbergienei, Indrei Jagminienei, Vandai Strakšienei, Zitai Baltrušaitienei, vairuotojams: Arvydui Urbai, Sauliui Tijūnaičiui,gimnazijos  administracijai. Nepastebimai prabėgo penkios  turiningos vasaros atostogų dienos stovykloje. Teigiami  mokinių  atsiliepimai apie praleistas dienas  stovykloje „Drugelis", skatina mus, mokytojas, ir ateinančiais metais padėti tėvams turiningai organizuoti mokinių laisvalaikį vasaros metu.

Zita Baltrušaitienė, stovyklos „Drugelis" vadovė

Powered by Joomla!. Designed by: joomla templates VPS hosting plans Valid XHTML and CSS.